duminică, 1 iulie 2012

Eu ...Asa cum ma vad .

V-ati dori sa ma cunosteti ? Sa stiti cine sunt , cum arat , cati ani am , s.a.m.d?
Ei bine , nu va pot spune decat ca sunt o petala de trandafir ce s-a ofilit si a cazut in momentul cand a deschis cu adevarat ochii si s-a privit in oglinda .De ce sa mai mint ? Arat groaznic  !Imi  e rusine sa spun si cate kilograme am , chiar daca  scopul acestui blog e sa imi fie un fel de jurnal ...Imi e rusine de mine ,imi e rusine cu mine. Uneori ma gandesc cu groaza ca trebuie sa ies din casa si sa ma arat lumii!
Ma  intreb zilnic cum am putut trai pana acum in acesta minciuna , cum au reusit ca persoanele din jurul meu sa ma faca sa ma vad altfel decat sunt .Acele persoane nu au avut mila fata de mine daca m-au lasat sa traiesc astfel , si totusi nu ar trebui sa le judec pe ele. ci pe mine ca sunt ceea ce sunt...
Ma urasc, imi urasc corpul!
De aceea am inceput sa fac tot posibilul sa slabesc .
In primul rand ma chinui sa nu mananc si sa imi impun  anumite reguli care sa ma ajute !
Dar simt ca am nevoie de mai mult ,poate de spijin ?Sau poate de altceva ..?

Dar lasandu-mi lacrimile la o parte si revenind la Ana : am inceput sa fac progrese ! A trecut o saptamana si am slabit 5 kg .Nu e mult ,dar pentru inceput cred ca e bine .
Am si cateva imagini care m-au influentat si care inca ma influenteaza :




2 comentarii:

  1. 5 kg?? Felicitari!Inseamna ca ai vointa.Tine-o tot asa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !
      Nu am sa ma dau batuta usor !

      Ștergere