duminică, 22 iulie 2012

A happy day !


54kg -Aici sunt ( insfarsit ! ) 
52kg
50kg
48kg
45kg

Dupa cum se vede am reusit sa ajung la 54 kg ! Sunt fericita ca am reusit sa mai slabesc inca 2kg , dar nu pot fi fericita prea mult timp , pentru ca trebuie sa am grija sa nu ma ingras din nou , ba chiar sa mai slabesc ,urmatoarea treapta fiind 52 .
Nu am mancat prea mult ,m-am tinut de dieta , chiar daca am fost la mare ieri si acum sunt mandra de mine . 
Chiar acum mama pregateste cartofi prajiti ( bleah ! ) , si chiar daca risc sa ma cert cu ea nu voi manca . Nu vreau sa fiu o vaca grasa care baga toata ziua in ea fara incetare! What I do now is for me , for what i want to be !So , thank you ,Ana , for helping me !

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo tie! Ma bucur ca ai reusit sa slabesti aceste 2 kg. Am zis ca de maine incep si eu o noua dieta, cea anterioara fiind un esec total. Astept ca maine sa ma cantaresc cu pastilele de inima langa mine, in caz ca fac infarct.
    Ma gandeam ca poate am incepe amandoua de maine o dieta mai speciala.
    Intra pe mess, vreau sa vorbesc cu tine!:)

    RăspundețiȘtergere