marți, 10 iulie 2012

Another epic fail !





Ce optimism se revarsa din ultima mea postare cand am recitit-o azi .Atunci chiar ma simteam bine , acum insa ma simt pierduta, dezorientata !Imi este rau , am tinut post 4 zile si imi este rusine ca nu pot sa il tin in continuare , inca o zi , doua .Nu stiu daca am mai slabit sau nu , nu m-am cantarit , chiar daca mi-am promis sa ma cantaresc luni .Imi este frica de momentul in care ma voi pune pe cantar , iar numerele vor incepe sa creasca , si sa creasca ..ca intr-un cosmar in care cei de langa mine nu vor intelege si se vor mira cand lacrimile imi vor curge pe obraz .Imi vor spune ca sunt frumoasa , ca si-ar dori sa fie ca mine , dar mint , la fel cum ma minteam si eu pe mine. Si lacrimile nu vor inceta sa se opreasca .
Dar un lucru e sigur : toata aceasta scena ma va ambitiona sa merg mai departe , sa ma sacrific mai mult  si sa devin si mai imuna la durerile ce vor veni !
M-am saturat ca in fata toti sa imi spuna ca sunt frumoasa , iar pe la spatele meu sa rada de mine si sa ma faca in toate felurile : geamandura , vaca , scroafa , sunculita , elefant etc .Stiu ca asa sunt , dar nu mai vreau.
Mai bine fara prieteni decat cu  acele persoane care iti spun in continuu : " Vai , ce bine arati " , "Ce slaba esti" . Ce vor de la tine ? De ce te mint ?
 Nu vreau sa devin ceva de genul : 
Ci vreau sa fiu frumoasa ca toate aceste fete din pozele thinspo :




Acestea sunt exact cum mi-as dori eu sa fiu cand sunt in public , sa fiu cu adevarat frumoasa !



Azi cum am scris si mai sus mi s-a incheiat postul de 4 zile , adica nu am mancat nimic .Azi am mancat un iaurt degresat si o felie de paine cu unt .In zilele acestea am facut 2 ore de sport zilnic acasa si am alergat in fiecare seara ( nu stiu cat anume ) .Astazi presimt ca nu ma voi misca prea mult , tremur toata si ma dor incheieturile .Deci astazi am esuat .Sper ca maine sa ma simt mai bine !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu