miercuri, 4 iulie 2012

Another "today "



Sunt dezamagita !
De vineri nu am reusit sa slabesc decat un kg si totusi am mancat foarte putin si am facut mult sport si am si fost la alergat ..Nu stiu ce sa zic .M-am cantarit, iar pe ecran a aparut 56.7 kg . Ma asteptam sa slabesc mai mult .De aceea azi m-am hotarat sa nu mai mananc nimic , absolut nimic !Pana acum e totul ok ,ma doare putin stomacul ,insa incerc sa imi distrag atentia de la asta .Si cred ca nici maine nu voi manca .Inafara de asta voi merge din nou sa alerg in seara aceasta , desigur , dupa ce imi termit seria de exercitii de acasa .



2 comentarii:

  1. hehe, si eu am tinut post azi. Ma rog, nu am mancat nimic solid, am baut multa apa si ceai si un pahar cu lapte. Si cafea. Urmeaza si niste cola light, lol. Btw, ai un id de mess?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt adepta laptelui sau a cafelei si nici cu suc nu ma tratez prea des , ba chiar as spune ca foarte rar. Eu ma tin bine doar cu apa si din cand in cand cu un ceai .
    Totusi felicitari caai avut vointa si nu ai mancat nimic:).
    Id-ul meu este : tears_of_lolita@yahoo.com . Invit si celelalte fete pro-ana/mia sa imi de add , daca vor ! Iar persoanelor care vor incerca sa ma faca sa uit de Ana atunci sa se astepte la ignor .

    RăspundețiȘtergere