marți, 3 iulie 2012

Today

Totul a inceput ok azi , dimineata am mancat doar o felie de paine cu pate de pasare , insa acum am ajuns de la scoala ( da , eu inca nu am luat vacanta , fac practica ) si  am inceput sa mananc porumb dulce-boabe dintr-o mica caserola de 170 g cantitate neta totala . ....Deja ma simt vinovata si cred, cand voi termina voi apela la Mia ..Nu ,de fapt sunt sigura ca voi apela la ea.Deobicei nu apelez la ea , nu vreau sa am probleme de sanatate , vreau sa ma simt bine, insa daca nu m-am putut abtine nu am ce face ...

Cateva thinspo cu Emma Watson  ( e incredibil de frumoasa ! ) : 







2 comentarii:

  1. Emma e o sursa buna de thinspo. Ti-as sugera sa nu apelezi prea des la mia, sau cel putin sa nu vomiti. Did that...si acum am probleme cu dintii. Si cu stomacul. Nici laxativele nu ti le recomand. Din ce ai scris, inca nu ai depasit 800kc. Daca ajungi sa mananci prea mult, poti incerca ceaiuri cu efect laxativ, nu-s chiar asa nocive. Sau poti exersa mai mult ca sa arzi din calorii. Ai putea sa iti calculezi si rmr(resting metabolic rate), cauta pe net, si incearca sa nu depasesti nr de kc pe care il obtii acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte mult pentru sfaturi !
    Cum am mai scris si sus nu apelez la Mia des , maxim o data pe luna sau de doua ori .Si mie imi este frica sa imi dstrug dintii .
    Laxative nu am luat pana acum si nu o voi face , in schimb iau vomitive inainte .La ceaiuri m-am gandit si eu , acum sa vad daca voi face asta .
    Totusi multumesc mult pentru sfaturi si chiar o sa caut sa imi calculez rmr-ul :) !

    RăspundețiȘtergere