vineri, 27 iulie 2012

Change


Ma uitam la cateva poze thinspo befor and after si ma gandeam cat de puternice sunt aceste fete care au depus atata efort pentru a arata bine , la fel ca toate modelele pe care le vedem zilnic la tv sau pe net  . Sunt sigura ca si eu pot face asta , ca intr-o zi sa postez o poza befor and after cu mine pe care o alta fata sa o foloseasca ca thinspo ! Ar fi chiar super sa caut pe internet  si sa imi vad poza pe un blog caracterizata ca un thinspo .
Dar mai am mult de munca pana atunci , mai ales ca in ultimele zile am cam clacat , dar pana la urma ma gandesc ca asta ni se intampla la majoritatea : avem si zile bune si rele . 
Am sa postez si eu cateva poze thinpo befor and after , am sa incerc sa nu postez ceva ce am mai vazut si pe alte bloguri pe care intru. 

















Ele au reusit ! Si noi vom reusi !

2 comentarii:

  1. Toete aceste fete au avut multa ambitie, ceea ce am putea avea si noi. :)) Bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei,ador pozele tale.Sper ca nu te superi,dar am sa fur cateva sa le pun pe desktop ca sa le am ca exemplu.:*

    RăspundețiȘtergere