miercuri, 11 iulie 2012

Din cap pana in ...picioare


Ok , nu imi suport corpul : asta s-a vazut din primele postari , dar daca ar fi sa schimb un singur lucru la mine prin magie , as alege sa imi modific picioarele . Mereu am avut o problema cu ele , nu imi plac . Sunt ca doua trunchiuri de copac , grase , umflate , pe care atarna straturi intregi de grasime . Descrierea mea poate a sunat scarboasa , dar inca nu mi-ati vazut picioarele .Poate chiar am fost prea indulgenta in descriere .
De fiecare data cand trec pe langa o persoana pe strada ii admir picioarele , mai ales daca sunt lungi si gratioase ca de "gazela " . Pe ale mele mereu le ascund sub perechea monotona de blugi inchisi la culoare sau albastrii sau sub fuste pana la genunchi , grele care sa imi acopere cel putin partea de sus .
De aceea nici nu imi place sa fac poze de la mijloc in jos , pentru a  nu mi se vedea in poze " minunatele " mele picioare !
Cand stau si rascolesc prin amintiri mereu imi aduc aminte de mine cand am facut prima data cunostinta cu Ana si cat de tare m-a ajutat sa imi modelez picioarele, iar acum imi e rusine cu ele .
Acum incerc din nou cu ajutorul Anei sa redevin aceea fata frumoasa care eram acum un an si ceva .Pentru picioare citisem undeva ca un regin alimentar strict nu e deajuns ( cu asta mereu am fost deacord ) sica trebuie sa facem si multe exercitii .

Am sa dau cateva exemple de exercitii pentru picioare pe care eu le aplic si care imi sunt folositoare :

1. Exercitii pentru partea posterioara a coapsei
Pregatire
: te asezi cu genunchii si palmele pe podea, avand grija sa mentii spatele drept (umerii trasi in spate si spre bazin, coloana cat mai dreapta fara a curba accentuat mijlocul) si privirea inainte.
Exercitiu
: in reprize de cate 50 vei ridica fiecare picior cat mai sus posibil, avand grija sa ramai o secunda cu el ridicat si muschii incordati, iar la coborare sa te apropii la 5 cm de podea, insa fara sa o atingi. 2
2. 

2.Exercitii pentru partea interioara a coapsei
Pregatire
: te asezi pe podea culcata intr-o parte, spre exemplu pe partea dreapta (vei schimba apoi pozitia pe partea stanga). Te ridici pe cotul drept si indoi ambele picioare la 90 de grade. Piciorul drept il intinzi apoi pe podea, iar in cel stang indoit te vei sprijini.
Exercitiu
: piciorul intins de pe podea va fi ridicat cu partea sa interioara cat de sus posibil, ramanand o secunda cu el ridicat si muschii incordati, apoi la coborare nu vei atinge podeaua ci vei opri piciorul la aprodimativ 5 cm de aceasta, urmand o noua ridicare. Vei face o repriza de 50 de ridicari cu fiecare picior. 

4. Exercitii pentru partea anterioara a coapselor
Pregatire: stai in picioare, pe calcaie si flexeaza picioarele pana la aproape 90 de grade, insa nu vor forma niciodata un unghi drept (iti protejezi articulatia genunchiului in felul acesta). Spatele drept, coloana indreptata, curbura soldului cat mai putin accentuata, umerii trasi in spate si coborati spre bazin, gatul alungit ca si cum ati dori sa atingeti cu crestetul capului tavanul. Aceasta pozitie a coloanei reprezinta totodata si un exercitiu foarte bun pentru muschii vertebrali, intarindu-i si largind spariile intervertebrale, scazand astfel riscul tasarilor.
Exercitiu: vei face 30 de ridicari lente si reveniri in aceasta pozitie, fara a ridica calcaiele de pe podea si fara a ramane mai mult de o secunda ridicata. Daca exercitiul ti se pare usor poti mari numarul ridicarilor sau poti lua doua gantere usoare in maini.

5. Exercitii pentru gamba
Te asezi cu fata la un perete la aproximativ jumatate de metru pentru a te putea sprijini. Apoi te vei ridica pe varfuri sau, daca nu poti, pe pingea, incercand totusi sa reusesti ridicarile pe varfurile degetelor. Acest exercitiu nu iti modeleaza doar gamba, ci si gleznele. Incearca o repriza de 30 astfel de ridicari. Poti face acest exercitiu si fara sprijin, cu bratele ridicate, insa este mai dificil.


 Sper ca va vor fi de folos celor care au aceeasi problema ca mine .Si pentru incheiere voi mai posta cateva thinspo : 







2 comentarii:

  1. super thinspo!si eu mi-as schimba picioarele daca as putea...exercitiile pe care le-ai postat sunt chiar bine-venite, merci! Sunt si cateva exercitii bune de Pilates pt picioare, informeaza-te daca vrei ;) mie imi folosesc cele pt partea interioara a coapsei, acolo am mai mult de lucru. Felicitari ca ai reusit sa postesti 4 zile! Ca un sfat, daca postesti pe termen lung nu e prea indicat sa faci exercitii fizice intense pt k o sa te 'sece' de energie, mai bine fa plimbari mai lungi. Noroc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sfaturi , am sa ma informez pentru exercitiile Pilates ! M-ai facut curioasa !

    RăspundețiȘtergere