vineri, 6 iulie 2012

Epic fail !

Aseara am dat-o in bara ! Am fost cu prietenul meu si am cam baut putin . putin mai mult si fara sa imi dau seama , deoarece eram ametita , am mancat niste porcarii !Nu vreau sa stiu cat am pus pe mine, dar sunt sigura ca destul de mult !
Doua zile fara sa mananc nimic degeaba , distruse in mai putin de o ora !
Acum incerc sa ard niste calorii, fac Tae Bo  si am incercat si Batuka ( insipatia pentru aceste 2 sporturi venind din partea lui Rain ! Multumesc mult ! ) Nu am mancat decat putin azi dimineata , am ciugulit dintr-o omleta si am baut multa apa !Sper ca pana luni sa ajung la 54 de kg ( chiar daca pare ireal )  ,daca nu m-am gandit sa nu mai mananc cateva zile , pana o sa mi se faca foarte rau , si sa fac mult sport , mai mult ca acum !Pana acum am facut o ora de exercitii fizice combinate cu cele 2 stiluri precizate mai sus , dar sunt plina de energie asa ca voi continua pana voi cadea lata ! 
Voi posta si cateva thinspo gasite prin calculatorul meu si 2 videoclipuri de pe youtube care m-au facut chiar sa "zambesc " !


 Pariez ca aceste 2 fete de mai sus sunt foarte fericite cu corpurile lor suple fara un gram de grasime ! Cat de mult mi-ar placea si mie sa nu imi fie rusine cand merg la mare , sa pot sa imi arat trupul pe plaja si sa placa privirilor din jur ! Atunci ma voi simti frumoasa , iubita , dorita , dar pana atunci va trebui sa muncesc din greu si sa fac tot posibilul sa ajung sa arat ca ele !













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu