marți, 24 iulie 2012

I'm just a fat cow..so kill me !


Nu mai pot ! Nu mai am deloc incredere in mine , simt ca mor , ca vreau sa mor. 
Am o cadere nervoasa , plang in continuu de cateva ore bune si nu ma pot opri.

Prietenul meu m-a sunat acum cateva ore si m-a intrebat daca vreau sa iesim afara , nu am spus nici da , nici nu , iar el mi-a promis ca ma va suna inapoi cand va face rost de credit ca sa vada daca ies .Am stat putin pe ganduri si m-am hotarat sa ies , asa ca m-am apucat sa ma pregatesc . Dupa ce am facut baie si m-am machiat , m-am uitat intr-o oglinda mare si atunci lacrimi au inceput sa imi ude obrazul . 
Cum pot sa ies in halul acesta afara  ? Sunt dezgustatoare , toti ar rade de mine daca m-ar vedea asa , cat de grasa si urata sunt ! Si numai pentru faptul ca azi am mancat ca o vita , ca o vaca . Am mancat pana cand am simtit ca nu mai pot !
Mai bine m-as incuai in casa si m-as infometa pana la moarte decat sa ies din casa asa . Orice as face nu imi pot masca corpul imens . Mi-as dori sa ma inghita pamantul sau sa ma inec cu urmatoarea mea masa .
Simt ca inebunesc , mai ales cand azi m-am uitat pe cantar si am vazut ca m-am ingrasat cu inca 300g !!!

Unde ai fost tu , Ana , cand am deschis azi frigiderul si am mancat toate acele porcarii ? Unde ai fost , de nu ai avut grija de mine , sa nu ma ingras ca o purcica ? Unde ?
Acum stau si plang ca o proasta ca nu am avut grija de mine . Ce bine ar fi fost daca acum eram slaba si puteam sa ies in oras , sa ma distrez fara sa imi fie rusine cu mine , dar din cauza mea , acum stau si plang si imi e rusine sa pun piciorul afara . 
Mor de ciuda din cauza asta , sunt invidioasa pe toate acele fete din pozele thinspo care arata bine si care zambesc de fiecare data cand se uita in oglinda!Eu la ce sa zambesc ? La gramada de sunci ? La grasimea ce atarna pe mine ? Cum sa zambesti la corpul meu , la hidosenia aceasta ?

Si numai cand ma gandesc ca sambata aceasta va fi ziua lui si ca va trebui sa merg , ca sunt obligata . Si acolo vor fi si prietenii lui , care desigur vor fi curiosi sa ma cunoasca .Deja imi imaginez fetele dezgustate cand ma vor vedea intrand ! Nu m-as mira sa intrebe cineva ce e cu balena la petrecere .

Imi e rusine cu mine , de fapt , cui nu i-ar fi rusine sa ma aiba in preajma ?


Iar acum stiu ce voi face cand ma va suna el . Il voi minti , si ii voi spune ca sunt pedepsita sau ceva de genul. Apoi ma voi imbraca sport si voi pleca sa alerg si nu ma voi opri decat in momentul cand voi simti ca mi se face rau si ca voi cadea din picioare , dar chiar si atunci nu voi sta , deoarece nu vreau sa le dau vreun prilej celor din jur  sa vada cat de grasa sunt !
Ma gandesc ca nici la ziua lui sa nu ma duc , imi este prea rusine .Poate voi reusi sa trimit cadoul lui prin cineva , nu stiu cum  si poate voi reusi sa gasesc si o scuza . Suna egoist din partea mea ca vreau sa fac asa , dar mai bine asa , decat sa ii distrug petrecerea cu infatisarea mea !

Iar dupa toate acestea poate ma voi ambitiona mai tare sa slabesc, sa arat bine si sa fiu puternica sa nu mai cedez in fata frigiderului care si asa nu aduce deloc bucurie , ci numani lacrimi ! 


Si inainte sa inchei , mi-as dori sa va adresez o intrebare , daca nu v-ati plictisit sa imi cititi acesata postare parca scoasa dintr-un jurnal al unei bolnave mintal : Vreau sa incerc pastile de slabit . Credeti ca ma vor ajuta la ceva ? Si cam ce pastile as putea lua , ceva accesibil poate ? 


Cam atat pe ziua de azi , sper ca voi sa nu treceti prin ce trec eu , take care ! 

4 comentarii:

  1. Despre pastile, timp de 4 ani le-am incercat pe toate, de toate felurile si culorile si nu pierzi decat timp si bani. Sunt unele care te ajuta sa nu-ti fie foame sau sa te simti plina, dar senzatia de plictiseala sau lipsa de ocupatie te pot face sa mananci chiar daca te simti plina.
    Incearca sa mananci alimente cu calorii negative. Deci sunt anumite fructe sau legume, de obicei, care te fac sa arzi mai multe calorii pentru a le digera decat caloriile pe care le au.
    http://prodieta.ro/dieta_calorii_negative_lista_caloriilor_negative_alimente_care_nu_ingrasa/
    Aici sunt cateva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat despre starea ta, ca sa spun asa, take it easy! Nu-ti consuma energia fiind trista si incearca sa faci altceva, sa nu te gandesti la asta. Trebuie sa te simti mandra de ce ai facut pana acum, sunt convinsa ca ai o multime de lucruri mai bune ca la inceput si nu te poti lasa controlata de asemenea emotii.
    Eu as spune sa iesi cu prietenul tau, sa mergi la ziua lui si sa iei asta ca pe o provocare. Demostreaza-le tuturor de ce esti capabila, cata vointa si disciplina ai. Nu lasa pe nimeni sa te subestimeze si da-i voie prietenului tau sa fie alaturi de tine (partial), sa fie la fel de mandru de tine si sa vada cum arati din ce in ce mai bine! Aranjeaza-te, scoate ce ai mai bun in evidenta si zambeste. If you need to talk, just e-mail me :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc , Rain , pentru sfaturi si pentru informatiile despre acele pastile . Nu eram sigura daca sa imi cumpar sau nu , dar acum sunt sigura sa le las deoparte si mai bine sa citesc mai multe despre alimentele cu calorii negative .
    Starea mea s-a mai imbunatatit de aseara , nu prea mult , dar macar nu mai plang si nu ma mai gandesc la moarte . Aseara am facut cum am zis , am mers sa alerg in loc sa merg in oras si in timpul acesta m-am mai gandit la ce am de facut !
    Multumesc , Rain , mereu imi dai incredere in mine prin postarile tale sau prim comentarii !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca eu sunt una din acele persoane care ar merge cu tine pe strada fara sa ii fie rusine,(stiu,din moment ce am facut-o deja) ba din potriva,sunt mandra de tine si de persoana care esti.

    RăspundețiȘtergere