joi, 5 iulie 2012

Etc..


Insfarsit m-am hotarat sa imi fac un "plan de bataie " cum se vede mai sus !Acum am 56.7 kg , dar imi doresc sa ajung la 45 de kg .Nu stiu in cat timp , dar am incredere in fortele proprii , in vointa mea de fier si in Ana , deci sper ca in mai putin de 2 luni sa slabesc 13.7 kg  sau macar pana incep clasa a 10-a .
Momentan privesc viitorul cu incredere , chiar daca azi imi propusesem sa nu mananc nimic , am mancat un iaurt degresat , pentru ca mi se facuse rau .
Acum am delectez cu un delicios cub de gheata !Aici este foarte cald si cica asa o sa fie pana vineri !!
Mie imi plac anotimpurile reci , toamna , iarna , in niciun caz vara ,iar aceasta caldura ma omoara !
Dar lasand la o parte dramele , mi-am propus deja ca maine sa mananc doar cand ma trezesc un iaurt, iar apoi restul zilei nimic !
Stiu ca este deabia joi , dar deja ma gandesc ca de luni sa incep dieta curcubeu , putin mai personalizata , adica sa reduc si mai mult din calorii!

 Cateva thinspo inainte sa trec la urmatorul subiect : 









Si iata noul subiect : persoanele care incearca sa ii puna piedici Anei
.Iubitul meu stie ca o am pe Ana langa mine si  nu imi da pace ! Vrea sa scap de ea si ma "incurajeaza " sa mananc . Ma intreb uneori daca nu e orb odata ce nu vede ca sunt cat casa !  Este influentat de povestile unor fete care au murit din cauza anorexiei si nu are incredere in mine si crede ca eu voi fi la fel de proasta ca ele incat sa ma infometez pana la moarte .I-am explicat ca nu vreau sa fiu piele si os , ci ca vreau sa fiu frumoasa , dar nu ma asculta ! Incepe sa ma enerveze !
Mama stie ca am mai avut un astfel de episod si in aceea perioada m-a ingrasat ca pe un purcel pe care dorea sa il taie de Craciun si nu exagerez deloc !Acum cred ca banuieste , deoarece de cateva zile face mancarurile mele preferate si cumpara aproape in fiecare seara mini-eclere .Inafara de asta mi-a aratat acum cateva zile un articol intr-o revista in care descria viata unei foste anorexice !M-a pus pe ganduri .Si totusi am grija sa ii dau impresia de fiecare data ca mananc .
Ei chiar nu vor sa inteleaga ca eu ma simt ingrozitor cu aceasta greutate si ca imi doresc sa slabesc pentru a arata bine ?Este chiar atat de greu ?Uneori mi-as dori sa vina mai repede momentul in care voi pleca la facultate si sa scap de persoanele care vor sa imi puna bete in roate .Nu de tot , deoarece ma simt atrasa afectiv de ei , dar in asa fel incat sa nu mai aiba cum sa imi controleze viata !Nu sunt proasta , stiu cand sa spun stop !Ana si Mia sunt uneltele mele , chiar daca uneori mai am momente de nebunie sau paranoia imi revin , pentru ca stiu ca pot ! Nu este usor , dar lupt pentru ceea ce imi doresc sa devin !

Cam atat pentru astazi , cred, desigur daca nu imi mai imi vine inca o idee , adica sper sa nu para ciudat ca postez in fiecare zi , deoarece am vazut ca unele dintre cele care imi viziteaza blogul nu posteaza chiar atat de des ca mine ! Si desigur sa nu credeti ca sunt vreo obsedata de calculatoare , in niciun caz ! Stau maxim 3 ore pe zi la calculator ..
Astept comentariile si mesajele voastre .Bye !( pentru moment ) .

2 comentarii:

  1. Citind aceasta postare, mai exact a doua parte, mi se trezea in mine o incredere de nu iti inchipui!:D Eu personal ma bucur sa iti citesc blogul in fiecare zi, pentru ca iau idei despre cum "te comporti" daca pot sa spun asta.Mult succes! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ! Sunt chiar uimita , adica nu ma asteptam ca cineva sa se ia dupa ideeile mele , nici macar sa imi urmareasca blogul ! Comentariul tau , V, chiar mi-a dat foarte multa incredere in mine pentru ceea ce fac si voi continua tot asa !Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere