marți, 17 iulie 2012

O noua dieta


Fara alte introduceri : Am inceput " o noua dieta " inventata de mine , ceva care stiu ca va functiona .Suna cam asa : 

Luni , Marti si Miercuri :0 calorii si in fiecare seara inainte sa ma culc beau un ceai verde , fara zahar sau miere sau alti indulcitori .
Joi : am voie sa mananc dimineata o salata ( castraveti , rosii , ceapa verde , ulei , sare )
Vineri: dimineata o felie de paine cu unt si la pranz ( doar daca imi este foame ) o salata ca aceea de mai sus .
Sambata  "ziua fructelor " : dimineata mananc 3-4 banane , iar la pranz o felie de pepene +o pruna/ o nectarina/ un mar (depinde de ce am) 
Duminica : dimineata un ou fiert si la pranz un iaurt degresat .
Sport obligatoriu : Dimineata : 1 h exercitii fizice (Pilates , Insanity Workout, Tae bo etc ) 
                            In timpul zilei : incerc sa ard calorii in toate modurile posibile    ( cand stau la tv fac abdomene sau exercitii poentru picioare , cand ma deplasez in alta camera sar intr-un picior etc).
                             Seara : Ies 1/2/3/4 h cu rolele sau sa alerg .
Inca un lucru obligatoriu : in fiecare zi sa beau cel putin 2,5l de apa .

Cam asta ar fi tot , am inceput dieta luni ,deci nu am mancat nimic si totusi ma simt bine , adica nu imi e foame .Oare e normal ?

Dar lasand asta la o parte m-am cantarit ieri si se pare ca am slabit 700 g , este ok , dar nu destul .Deci va trebui sa lucrez mai mult . 
Succes voua tuturor si succes si mie !


3 comentarii:

  1. Dieta ta pare foarte interesanta si sunt foarte curioasa cat vei reusi sa slabesti cu ea.
    Te sfatuiesc sa pui in salata ta ulei de masline, deoarece uleiul de floarea sorelui ingrasa.
    Spor la slabit!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Sper sa nu te superi de mine,dar cred ca ar fi bine ca in zilele in care ar trebui sa mananci 0 calorii sa `reformulezi` dieta si sa mananci macar 300 calorii/zi.
    Poti incerca iaurt simplu sau supa de legume...Si sambata ai cam multe banane...Mai bine combina 2 banane si o nectarina/ mar (ma refer la masa de dimineata) si restul de 2 banane manaca`le in zilele cu 0 calorii...
    Cred ca e mai bine sa consumi ceva,mai ales ca e foarte cald afara si s`ar putea sa ti se faca rau..mai ales ca faci si sport.
    Abia astept sa mai postezi!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca dieta mea suna cam ciudat , dar la mine functioneaza , nu e prima data cand o pun in aplicare si nu , chiar nu vreau sa mananc nimic acele trei zile , ma gandeam sa fie patru , dar cum spunea si Ana , e totusi vara si etc .Mananc multe banane sambata deoarece imi plac mult si ajuta la arderea caloriilor din timpul zilei .
    Nu stiu , eu incerc sa trag de mine cat se poate de tare pentru a slabi vacanta asta , pentru ca vreau sa intru in clasa a 10-a si toti sa fie ceva de genul :" Wow , sigur aceasta este sefa noastra din clasa a 9-a ?"
    Daca e sa mi se faca rau si nu e seara mananc o rosie , maxim 2 .
    Si inca ceva : daca nu ma infometez , sunt 100 % sigura ca voi da in bulimie si nu vreau asta !Am avut o perioada in care eram bulimica si vomitam de vreo 3-4 ori pe zi si ma simteam tare aiurea si nu mai vreau asta !
    Sunt puternica deci am incredere in ceea ce fac !
    Totusi multumesc de sfaturi !

    RăspundețiȘtergere