duminică, 1 iulie 2012

Thinspo

Hmm ...Mi-am citit blogul din nou azi-dimineata si cred ca am cam exagerat .Adica asta simt ,dar chiar trebuia sa scriu tot aici ? Sper doar sa nu sune ca blogurile acelor fete wannabe, pentru ca nu sunt asa !
Dar revenind la subiect :
Aseara era sa fac o prostie : am fost tentata sa merg la bucatarie si sa iau ceva de rontait , insa noroc cu Ana care imi striga in cap : " Esti nebuna ? Uita-te la tine cum arati! Vrei sa arati si mai rau de atat ? Vrei sa fi un monstru ?"  Deci m-am oprit la timp si am inceput sa caut bloguri ale unor fete ca mine .Asta mi-a dat curaj si speranta ! ( Mai ales blogul lui Rain ! ) 
Apoi am dat tarcoale pe Google pentru some thinspo si uite ce am gasit : 













Erau mai multe ( recunosc ) , dar acestea mi-au placut mai mult !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu