vineri, 6 iulie 2012

Tips..


Ziceam in postarea de azi-dimineata ca aseara mi-am facut de cap si ca imi este frica sa ma cantaresc .Pana la urma m-am cantarit si se pare ca temerile mele au fost adevarate .M-am ingrasat 300 g !Nu ma simt mandra , ma simt chiar foarte prost , chiar nervoasa pe mine insami ca am putut lasa sa se intample asa ceva.
Deja stiu ca in urmatoarele zile nu am sa mananc nimic, incepe sa ma dezguste orice fel de mancare, pentru ca stiu ca contine blestematele calorii care m-ar putea ingrasa !Desigur nu am sa  uit de sport , deoarece este foarte important , adica ce rost ar mai avea sa ma infometez daca nu fac sport ?
Acum ca mai citesc inca odata acest mic paragraf imi dau seama ca de fapt am vrut sa scriu despre altceva , nu sa ma plang de greutatea mea , ci sa postez si eu niste tips-uri care pe mine ma ajuta .Nu am sa scriu multe , am sa scriu cam ce nu am vazut pe alte bloguri pe care eu le vizitez ca sa nu repet de o mie de ori aceleasi lucruri si sa nu se creada ca fur ideei sau ceva de genul .

  • Nu consum de fiecare data , dar e bine sa mancam la micul dejun ardei iute deoarece ardeiul iute consumat la micul dejun reduce pofta de mâncare şi ma va împiedica să mănânci exagerat la masa de prânz. Efectul este datorat capsaicinei( daca nu ma insel ), o substanţă care se găseşte din abundenţă în ardeiul iute roşu.
  • Rareori mi se intampla in ultima vreme sa iau gustari inainte de masa insa  gustările mele trebuie să fie cantitativ reduse, nu mai mult decât încape în pumnul meu.
  • Inainte de masa beau mereu unul sau doua cani cu apa deoarece senzatia de foame mi se diminueaza.In loc de apa mai beau ori ceai neindulcit sau suc de legume .
  • De fiecare data cand am banane , mananc la micul dejun in jur de 3-4 banane apoi beau o cana de apa la temperatura camerei .Se zice ca bananele consumate la micul dejun stimuleaza arederea de calorii din timpul zilei !
  • Niciodata nu mananc dupa ora 5 .In caz ca mi se face foame mestec multa guma  sau fac exercitii fizice .
  • Acest tips o sa para pentru unii sau poate pentru toata lumea ciudat intr-un mod sau altul : in zilele in care nu vreau sa mananc nimic si mi se face foame si nu ma pot opri sa nu ma gandesc la mancare ma pun la calculator si ma joc aceste joculete putin sau mai mult horror in care esti un doctor ce trebuie sa vindece oameni sau vampiri fara ca ei sa moara .Mie imi piere pofta de mancare dupa ce ma joc o vreme acest joc .A da , am uitat sa spun cum se numeste : Dark cut ! Pun si cateva linkuri pentru cei interesati :       Dark cut 1   Dark cut 2  . Din cate am vazut mai este si Dark cut 3 , dar pe acela inca nu l-am incercat ! Si sa nu credeti ca sunt o fana a cestor jocuri , doar  cum am mai spus mie imi piere pofta de mancare cand il joc !
Cam atat . Stiu ca sunt putine , dar am scris mai sus motivele pentru care nu am scris mai mult .
Aveti grija de voi si sper sa nu faceti aceeasi prostii ca mine cand sunteti in oras !Mai bine nu va luati bani cand plecati cu prieteni ,doar pentru o sticla de apa ca sa nu fi-ti tentate sa va cumparati ceva de mancare .Bye!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu