duminică, 26 august 2012

52 kg

52-Aici sunt ..
50
48
46
45
Nu am multe de spus asa ca trec drect la subiect : azi am fost sa ma cantaresc si se pare ca am mai pierdut inca un kg , deci am 52 de kg ! Ar trebui sa fiu fericita , dar sunt dezamagita , adica in fiecare zi ma chinui sa mananc foarte putin si sa fac mult sport , si totusi cantarul imi spune ca nu  e de ajuns !Si cel mai ingrozitor lucru e ca mai e foarte putin pana incep scoala si nu stiu daca am sa reusesc sa ajung la 50 kg asa cum aveam de gand .Nu stiu ce sa mai fac . 
Toata lumea spune ca am slabit , dar cand ma uit in oglinda nu vad nicio diferenta de cum eram acum cateva luni .Vad aceleasi straturi de grasime , aceleasi picioare grase .Si nu e vorba ca Ana sa-mi arate o imagine distorsionata a mea , eu chiar asa arat !...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu