joi, 30 august 2012

Another day ..



 Simt nevoia sa vorbesc cu cineva si totusi , daca ar fi cineva langa mine , oricine , nu as stii ce sa ii spun . Suna bolnav ? Ei bine , asa ma simt eu acum , un sentiment ciudat , pe care rareori il am . Imi vine sa renunt la tot si totusi ceva ma impinge de la spatre sa continui si sa nu ma opresc . In acelasi timp ma simt si plina de mancare ,chiar daca nu am mancat nimic de doua zile .Tremur toata , imi vine sa tip , sa urlu , sa plang , si totusi stau in liniste asteptand sa treaca timpul . 
"Si totusi ... inca lupt ! " asta imi zic in continuu si ma mir de propia mea vointa , de propia mea putere , de faptul ca nu mai cedez ca in trecut in fata unei prajituri sau a mai stiu eu ce . 
Ma uit la aceasta imagine : 
si totusi nu simt nici cea mai mica pofta cum mi se intampla in trecut . Asta ma face sa zambesc , dar nu de fiecare data . Nici eu nu stiu cum sa explic , chiar daca ma confrunt cu acest sentiment uneori .

Dar o sa trec si peste asta , sunt sigura de asta ! Pana la urma nu ma voi da batuta , adica ar fi pacat sa renunt tocmai acum dupa ce am varsat atatea lacrimi si am facut atatea sacrificii . Si totusi mai am mult pana voi castiga acest razboi ...


4 comentarii:

  1. Elle, inteleg pefect acest sentiment...Totul va fi bine, vei vedea. Te felicit din suflet pentru vointa de care dai dovada si sunt sigura ca rezultatele nu vor intirzia sa apara! Stay strong! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru incurajare si cuvintele de bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce coincidenta !! Si eu sunt in acelasi "punct". Felicitari !! Ceva imi spune ca suntem bine si ca vom reusi !! Felicitari inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ! Imi pare bine sa aud ca nu sunt singura ( si singură )!

    RăspundețiȘtergere