joi, 2 august 2012

Ballet thinpo and other..


( Am o problema cu introducerile deci am sa trec direct la subiect. ) 


In ultima vreme am reusit sa mananc putin sau chiar deloc , ceea ce e foarte bine , si sa consum multe lichide ( cca. 3 l de apa pe zi  ) , dar cu sportul a fost mai greu . Ma simt tot timpul obosita si nu am chef de aproape nimic, noroc cu prietenul meu care ma mai invita cu rolele in oras si asa mai pot  face miscare . Acasa deabia reusesc sa fac 100 de abdomene ..ceea ce e destul de rusinos . Dar sper sa treaca si sa nu mai fiu atat de lenesa / obosita / etc ..Ok , nu a sunat cum am vrut eu sa sune , adica nu ar trebui sa astept sa treaca de la sine ci sa fac ceva in legatura cu asta ..



In titlul postarii am scris si "Ballet thinpo " . Ei bine , cand eram mica , parintii ma duceau la dansuri , printre care si balet . Nu a durat prea mult , ce-i drept , dar mi-a placut mult si imi pare rau ca a trebuit sa ma las . 
Eram atrasa tot timpul , si inca sunt , de gratia balerinelor , cum faceau ca totul sa para atat de usor , chiar daca muncisera atat de mult , si mai ales de frumusetea lor . Adica ati mai vazut voi o balerina grasa?

 Va las cateva imagini care mi-au placut mult si pe care imi place sa le folosesc ca thinspo . 








Un comentariu:

  1. Ador balerinele! Adica cu o luna in urma cautam unde pot face cursuri de balet, nu de performanta, ci asa, pentru mine. Ma bucur mult pentru tine ca ai mincat mai putin si sunt sigura ca o sa faci si sport! Cu pasi mici mergi spre perfectiune!!! :**

    RăspundețiȘtergere