miercuri, 22 august 2012

Dupa o perioada "silentioasa "


Hei ,buna . Ce mai faceti ?
Eu sunt bine  sau cel putin neutra din punctul acesta de vedere , adica nici bine nici rau ,oscilez intre , nici eu nu stiu prea bine . 
Dar revenind : vreau sa imi cer scuze pentru aceasta perioada in care nu am mai postat nimic , dar pur si simplu nu stiam ce sa postez . In ultima vreme am avut aceasta stare de indiferenta pura fata de tot si de toate , inafara de Ana si alte 2 chestii pe care nu vreau sa le mentionez .In orice caz nu cred ca e ceva interesant in asta asa ca nu mai continui pe acest subiect si mai bine v-as spune cum a mers cu " slabitul " la mine in ultima vreme .
De la ultima mea postare nu am reusit sa slabesc decat un kilogram (!! rusinos !! ) oricat de mult sport as fi facut si oricat de putin as fi mancat . Adica cred ca era de asteptat , pentru ca o perioada slabisem mult , deci organismul meu a facut un fel de repaos , dar sper ca in urmatoarele zile sa se vada si alte rezultate .
Inafara de asta trebuie sa recunosc de Sf .Maria , din cauza ca a fost si ziua fratelui meu , inafara de dieta mea  am mai adaugat si o felie de tort si mult suc ( mai ales sucul de mere , dar nu acela facut in casa , ci cumparat de la magazin ) .
Aici vreau sa fac o mica paranteza : deoabicei fetele cu care vorbeam despre diete si slabit imi spuneau ca consuma multa cola cu 0 zahar , ei bine eu de la o vreme mi-am facut un fel de dependenta pentru sucul de mere, adica daca intr-o zi aveam suc de mere la indemana nu imi mai trebuia nimic , absolut nimic .Eram fericita cu sucul meu de mere . 
Inafara de toate acestea , de la o vreme am inceput sa ma apropii mai mult de Mia decat de Ana , ceea ce mie nu imi convine deloc . Eu o vreau pe Ana !In primul rand pentru ca Mia nu ma ajuta chiar atat de mult si pe langa asta imi face si rau !Si in al doilea rand pentru ca pe Ana o cunosc de mai multa vreme si ma " simt mai in siguranta ( daca pot spune asa  ) . {Am recitit  pasajul si sa nu credeti ca sunt anti-Mia sau ceva de genul }.


Pentru incheiere va las cateva thinspo care mi-au placut foarte mult . 















Si daca tot s-a vorbit despre ea , postez si cateva imagini care mi-au placut cu Miley Cirus .Trebuie sa recuosc ca arata bine acum : 

















PS. In postarea anterioara v-am povestit despre faptul mi-am facut si eu o bratara pro-Ana , si la cererea unor fete am sa postez imagini cu aceasta bratara : 














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu