vineri, 3 august 2012

No title ..


Ieri stateam de vorba cu verisoara mea si cu matusa mea despre slabit .De la o vreme si verisoara mea incearca sa slabeasca , dar ea are un alt motiv : sa il impresioneze pe baiatul de care ii place .
 Matusa mea zicea ca e ok sa aratam bine , dar sa nu slabim prea mult , deoarece o fata arata bine cand " are forme " . Eu sunt de alta parere , cel putin pentru mine . Eu am deja  " forme " si nu imi plac de loc .Mai bine " bat "  cum spune mama  decat cum sunt acum !



Inafara de asta doream sa va intreb pe cele care sunt " mai in tema " . Am gasit pe internet ceva despre niste bratari pro-ana , cele cu margelute rosii si o libelula  ? Stiti cumva daca se mai poarta ?Eu mi-am confectionat singura o astfel de bratara , adica am cumparat o bratara cu margele rosii si i-am adaugat o libelula .Pot spune ca mi-a iesit destul de bine .

Las si cateva thinspo si astept raspunsurile voastre !



















3 comentarii:

  1. Poti sa ne arati o poza cu bratara ta,te rooog!!Mor de curiozitate s-o vad.
    Si da,si eu sunt de acord cu ``mai bine bat,decat balena``!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta ideea cu baratara rosie. Am citit si eu acum pe net. Ar fi supaer ca toate fetele pro ana sa poarte o bratara rosie.
    Am sa imi cumpar si eu una.

    RăspundețiȘtergere
  3. Port si eu o astfel de bratara :) doar ca a mea e cu un porumbel nu cu libelula :) Mi-o place la nebunie si nu o dau jos niciodata.

    RăspundețiȘtergere