sâmbătă, 22 septembrie 2012

Me , again ...


Here I am again ...
Iar am lasat timpul sa treaca fara sa scriu nimic si asta din mai multe motive : tatal meu era in tara (acasa ) , am inceput scoala deci m-am apucat serios de carte etc.
In ultima vreme am mancat foarte putin , uneori chiar deloc , dar din pacate nu am putut face deloc sport inafara de cateva abdomene pe zi din cauza ca in urma cu ceva vreme m-am accidentat la picior ( am cazut destul de rau cu bicicleta ) . In rest am facut tot posibilul sa respect regulile pe care le stiti din postarea anterioara . 
Acum astept sa mi se vindece de tot piciorul ,ceea ce nu imi convine de loc deoarece pierd timpul alocat pierderii in greutate. Adica in loc sa fac sport stau si ma uit la poze cu fete skinny si imi plang de mila , ceea ce e destul de rusinos din partea mea , care sunt o perfectionista incurabila . 

Inafara de asta , sa va povestesc cum a fost pana acum la scoala ? 
Nu e cine stie ce . Aceeasi scoala , acelasi colectiv , aceeiasi profesori ( cu 2 exceptii) , aceleasi barfe si zvonuri ( uneori ma intreb de ce nu incearca sa vina macar cu ceva nou .. ) .
Totusi nu sunt singura care a incercat  sa slabeasca vara aceasta : vorbind cu o colega am aflat ca si ea lupta cu kg in plus , insa nu cum o fac eu si asta se vede in primul rand dupa cat a slabit fiecare vara asta - eu am slabit mai mult , ea aproape deloc - si in al doilea rand ... nu e doar un singur rand ;)) . 

This is all .. Stiu ca am postari mici si ca uneori dau impresia ca postez doar ca sa ma aflu in treaba , dar cand ma gandesc sa postez am multe in minte , iar cand ajung la pc , totul se rezuma la ce cititi ...

Thinspo : 














7 comentarii:

  1. hey again! Pozele tale thinspo sunt cu adevarat motivante! Eu sunt la bunica azi si incerc sa scap de mancarea pe care vor toti sa mi-o bage pe gat. Pana acum am reusit, imi beau cafeaua si ascult muzica facuta de stomacul meu. Sper sa nu depasesc 700 kc azi. Btw, mie imi place f mult taylor momsen (si trupa ei, si ca thinspo). Ai ascultat the pretty reckless? Si inca un btw, blogger nu mai merge bine pe mobilul meu, care e putin mai vechi. Nu mai reusesc sa postez noutati. Nu ai si un cont pe twitter?eu mi-am facut recent, pt k am nevoie sa postez undeva, ma ajuta sa raman motivata. Oricum blogul tau inspira cu adevarat, deci o sa continuu sa il citesc :) mi-a placut mult poza cu tipa care avea un tatuaj cu o pana, din postarea ta tattoo thinspo, merge bine cu zicala 'light as a feather'. Keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din nou pentru cuvintele frumoase , nu credeam ca cineva ar fi interesat de blogul meu , mai ales motivat ! Asta chiar ma face sa zambesc !Multumesc mult !
      Sa iti raspund la intrebari :1. Si mie imi place The Pretty Reckless si mai ales atragatoarea Taylor Momsen care mereu a fost pe primele locuri cand m-am gadit la thinspo .
      2.Adevarul este ca m-am gandit de multe ori sa imi fac un cont pe Twitter , dar pana acum nu am avut sansa ,dar cred ca zilele acestea imi voi face , sau poate chiar azi , daca am sa mai am timp .


      Eu iti urez mult noroc si sper sa reusesti ce ti-ai propus ! Si nu stiu cum sunt bunicii tai , dar sper sa nu fie ca ai mei care atunci cand ''ma prind'' ma indoapa de zici ca nu e adevarat .
      Stay strong! :*

      Ștergere
  2. Ba exact asa sunt si ei! E mai rau decat acasa, dar incerc sa ma abtin, pe cat posibil. Pana la urma am mancat azi, niste supa de tomate si 4 gogosi mici :-s poate mai mananc niste supa si atat. Daca iti faci twitter o sa iti las profilul meu pe mess. Mult succes in continuare si tine-o tot asa, in curand vei deveni tu insati thinspo :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu Dream Thin..pentru mine tu si blogul tau sunteti o sursa de inspiratie. Tu esti una din fetele cu blog care a reusit intr-adevar sa piarda in greutate. Metodele tale sunt minunate si e si mai minunat ca reusesti sa te tii de ele. Imi pare foarte rau pentru accidentul la picior, sper sa te faci bine in curind! Iti urez mult succes la scoala si spor la slabit. Nu mai ai mult, si iti atingi scopurile. Keep going! :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult si tie , si sa stii ca si eu iti ador blogul .Adica mereu intru ca sa verific daca ai mai postat , pentru ca imi dai incredere in mine ca sa merg mai departe . Si e foarte interesant faptul ca ne sustinem si ne incurajam , este ceva ce mie in trecut imi lipsea !
      Piciorul se vindeca putin cate putin , nu-l fortez , deoarece vreau sa se vindece repede ca sa ma pun pe treaba !
      Stay strong ! :*

      Ștergere
  4. Hello! Iti citesc blogul cu aceeasi incantare pe care o am cand incep sa citesc o carte noua. Sper sa pierzi cat mai mult!! Eu m-am blocat la 49kg:(.
    Anyway...um...nu stiu exact cum sa ma exprim dar am nevoye de o Ana buddy. Si spun "o" fiindca nu vreau un baiat. Nu ca as fi misogina sau ceva. Am 19 si sunt anorexica de 6 ani. Am Ana friends din US si alte state dar e complicat cu time zone-ul si nu pot sa sms-uiesc. LOL, am scris deja prea mult. Daca esti interesata, sau daca e cineva interesat, let me know.
    BTW, my blog is http://wintergurls.tumblr.com
    Thank you! XO

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu ? Imi place mult sa imi fac prieteni care se confrunta cu aceeasi problema ca si mine, ca sa zic asa . In orice caz , ma gasesti la id-ul de tears_of_lolita@yahoo.com .
      See ya '

      Ștergere