luni, 17 septembrie 2012

Un nou plan


Adevarul este ca nu difera cine stie ce de ce am facut in vara , doar ca i-am adaugat cate ceva care sper sa ma ajute : 
  • Renunt la carne si fainoase -o sa am voie sa mananc numai peste la cel mult doua saptamani ; nu mai consum deloc paine si paste .
  • Mi-am cumparat ceai Silueta perfecta de la Fares ( chiar daca sunt inca nesigura in privinta 'metodelor de slabire de genul acesta ) .
  • O sa profit din plin de zilele in care ai mei sunt plecati din oras ca sa nu mananc nimic - si ai mei sunt plecati in jur de 2-3 zile pe saptamana . 
  • La fel ca acum o sa am grija sa nu cedez in fata a orice care m-ar putea ingrasa - adica in fata dulciurilor , sucurilor s.a .
  • Zilele acestea tatal meu mi-a cumparat o bicicleta deci am sa fac tot posibilul sa ma plimb des cu ea - am sa incerc sa urc dealuri cu ea ca sa mai ard calorii , nu numai sa merg pur si simplu .
  • De la ora 14:00 nu mai am voie sa mananc nimic .
  • Banii pe care deobicei ii dadeam pe mancare , am sa ii strang ca sa imi cumpar carti , haine sau orice altceva inafara de mancare . 
  • In fiecare zi am sa fac obligatoriu cel putin 2 ore de spor - am sa alerg , am sa fac exercitii fizice de pe net etc . 
Cam asta am sa fac , nu e cine stie ce , dar eu sper sa functioneze ..
Acum am 53.7 kg , iar urmatoarea data cand ma pun pe cantar sper sa am 50 kg ( peste 2 saptamani ).Eu zic ca asa o sa fie , mai ales  ca am inceput scoala si o sa fiu destul de ocupata , deci nu o sa ma gandesc la mancare prea mult ...



2 comentarii:

  1. hey! Nu am mai povestit de mult! 53 kg, felicitari! Eu acu o luna aveam 56, azi am 58.8. Totul din cauza unei excursii frumoase, dar cu prea multa mancare :( (cand m-am intors aveam aproape 61 kg!) oricum, m-am pus iar pe slabit, mancat mai putin, exercitii, umblat, mult ceai, apa din belsug, fructe si legume cat de multe. Trebuie doar sa ma reapuc de cardio, o ora pe zi. La paine trebuie sa renunt si eu de tot, dar cred ca voi reusi doar treptat. Tu faci o treaba excelenta, tine-o tot asa si vei ajunge la greutatea pe care o visezi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentru toate cuvintele frumoasa si sa stii ca iti urez sa reusesti tot ce iti doresti ,mai ales sa slabesti cat vrei . Pentru noi totul e greu dar suntem puternice ! Stay strong!

      Ștergere