luni, 29 octombrie 2012

Here I am ...again ..


Intr-una din postarile anterioare imi promiteam mie insami ca pana pe data de 10 noiembrie sa ajung la 50 kg. Dar cu cat aceea data se apropie mai mult , cu atat imi dau seama ca nu voi reusi sa ajung la kilogramele dorite pana atunci . Asa ca am stat putin pe ganduri si am hotarat sa imi mai dau putin timp : pana pe 1 decembrie sa ajung la 50kg !
Mai am 3 kg blestemate pe care oricat as incerca nu le pot da jos ... Ma gandesc la un nou plan de atac , si cred ca voi avea nevoie de ajutor din partea '' cunoscatorilor ''.
Vineri ma voi cantari din nou ( mi-am facut un obicei de a ma cantari odata pe saptamana , la fel ca si aparitia postarilor de pe blog ) si sper sa incep sa vad si shimbari in bine , pentru ca m-am cam saturat sa vad acelasi numar pe cantar ..
See ya' !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu