vineri, 12 octombrie 2012

Hey ..





Iar am lasat timpul sa treaca fara sa ma scriu nimic , dar asta din cauza ca incepand scoala mi s-a limitat timpul de stat la calculator . 
Adevarul este ca am inceput sa invat chiar mai staruitor decat in anii precedenti din mai multe motive : se apropie bacul , anul trecut am cam lenevit cand a venit vorba de carte ( mai ales in al doilea semestru ) , vreau sa-mi demonstrez mie insami ca pot mai mult s.a .Inafara de asta cu cat invat mai mult , cu atat mananc mai putin .
Nu m-am mai cantarit in ultima vreme pentru ca sunt sigura ca m-am ingrasat un kilogram sau doua.Tatal meu mi-a trimis mie si fratelui meu un sac intreg de dulciuri si nu m-am putut abtine sa nu gust putin cate putin din fiecare sortiment ..In afara de asta am racit destul de tare  , si contrar multor persoane , eu cand racesc mananc mai mult . 
In orice caz prevad ca in urmatoarele zile , incepand de acum ma limitez la cel mult 100 calori pe zi . Trebuie sa fac eforturi daca vreau sa ajung ca de Craciun sa cantaresc 45 kg . Cel putin asta imi doresc . 
Nu mai zic ca ma gandesc cu groaza la sarbatorile care vor veni si la faptul ca voi fi obligata sa mananc mai mult ca deobicei .Dar mai e timp pana atunci deci incerc sa nu ma gadesc prea mult ..
Am sa incerc sa mai intru cam peste o saptamana si sa va spun cum a mers totul . Pana atunci poate ma si cantaresc , deci sper sa aduc vesti bune !


Un comentariu:

  1. Doamne, nuuu!!! Sper ca nu ai luat chiar un kg. Daca ai gustat din toate cred ca ai fost si activa. Deci ai mai ars din calorii. Sper sa auzim vesti bune.

    RăspundețiȘtergere