marți, 18 decembrie 2012

Scrisoare catre Mos Craciun



Draga Mos Craciun ,

Chiar daca acest an nu am fost deloc cuminte si am facut numai prostii , totusi sper sa ma ierti si poate sa imi implinesti cateva dorinte . Sunt anumite lucruri pe care mi le-as dori si fara de care viata mea este un dezastru .Vreau in locul corpului meu gras sa am un corp subtire , pur , de care sa fiu mandra si de care sa nu am rusinez cu fiecare ocazie . Sa am un abdomen de invidiat , picioare lungi si subtiri , brate potrivite si tot asa . 
Pe scurt , imi doresc corpul acela pe care mi-l imaginez in fiecare seara inainte de culcare , corpul perfect . 
Si anul trecut ti-am cerut acelasi lucru , si daca nu am insel ,am sa fac la fel si anul viitor. Nu mai vad nicio speranta si ma gandesc cu groaza la sarbatorile pline cu mancare care bat la usa . 
Acum am in minte un singur lucru , ca pana in vara sa obtin ceea ce mi-am propus si pana acum si poate in vei putea oferi si tu putin ajutor . 


                                                                                              Cu dragostea pe care o am din copilarie, 
                                                                                                                      Elle













Deci se vede ca nu am evoluat deloc in ultima vreme, odata ce fac actul absurd de a scrie o scrisoare mosului . Cand eram mica , eram atat de entuziasmata de venirea Craciunului , de Mosul , de cadouri , de dulciuri , de mirosul cald al sarbatorilor ; toate acesate ma faceau sa zambesc . Dar acum ceva s-a schimbat . Ma gandesc cu groaza la aceste evenimente si la faptul ca ma voi ingrasa in vacanta de iarna . Imi este greu sa mai fac la fel de mult sport ca in celelalte anotimpuri , din cauza ca nu mai pot merge sa alerg , deci ma chinui in casuta mea mica si inghesuita sa mai fac una alta pentru a arde calori ..
Inafara de toate aceste nu ma mai pot cantari ..Eu mergeam la munca mamei mele pentru a ma cantari , neavand acasa un cantar .Deci nu stiu sigur cate kilograme mai am si asta ma omoara . Uneori simt ca poate am slabit , alteori ca m-am ingrasat , iar faptul ca nu stiu cu exactitate e destul de rau . Imi este frica sa nu am ingras din cauza asta : adica cantarul era principalul motiv pentru care nu mancam . Stiam  ca am sa merg si am sa ma cantaresc si asa lasam tacamurile jos.Acum, odata ce stiu ca nu ma voi cantari prea curand ... e ciudat . 
Sper sa trec si peste asta si sa fac in asa fel incat sa ma cantaresc cat de curad posibil ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu