miercuri, 27 februarie 2013

Again here ..

Si uite asa a trecut si iarna fara ca eu sa fi scris ceva ..Nu am un motiv anume, pur si simplu nu stiam ce sa scriu . Intram pe blog , citeam  ce ati mai scris si apoi cand era sa scriu si eu ma blocam . Imi era rusine ? In mare parte da . 

A trecut ceva vreme deci logic ar fi trebuit sa slabesc  cel putin 5 kg nu ? ..Ei bine , m-am ingrasat .Am devenit la fel cum eram cand am inceput blogul ..Si nu arat deloc asa :
Deci ideea e ca o sa o iau de la inceput . Si vreau sa incep prin a ma cantari . Eu nu am un cantar acasa, ceea ce pentru mine e destul de frustrant si trebuie sa ma cantaresc la mama la munca .Iar ultima data cand m-am cantarit eram multumita (  va imaginati cat  a trecut de atunci ...) , dar mama mea nu . Am mai incercat sa ma cantaresc la ea, dar ea nu m-a mai lasat ..si asa am decazut , am revenit la obiceiurile proaste , etc . Ok , stiu ca acesta nu e un motiv ca sa mananc la ore tarzii si sa nu mai fac atat de mult sport , dar asta mi s-a intamplat mie .. Si apoi puf : am devenit cat casa !!

Trebuie facut neaparat ceva ! Mai ales ca imi doresc sa am un abdomen plat pana la vara .. deci nu mai am mult ! 


CW: ? .. inca nu stiu , dar la urmatoarea postare sigur voi avea toate datele ..
HW: 70 KG ..da , cel mai mult am cantarit 70 kg ..
GW: 50 kg . am sa ma concentrez sa obtin 50 kg , apoi cred ca am sa cobor la 45

Mai multe date voi avea in urmatoare postare , care banuiesc ca va fi in curand .. 
Acum am sa las cateva thinspo pe care le-am descarcat in seara aceasta .










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu