luni, 4 martie 2013

Zile bune .



Hmm ...am inceput bine , chiar foarte bine . Am facut sport de azi nici nu ma puteam ridica din pat, deabia am putut sa urc scarile la scoala ca sa ajung in clasa , dar totusi am zambit , deoarece am fost si sunt mandra de mine ca am facut sport pana nu am mai putut sa mai misc si nici azi nu ma las mai prejos , chiar daca ma dor toti muschii . De mancat , am mancat dimineata un ou fiert si cand am venit de la scoala ,cateva cubulete de cartofi fierti .Nu am putut sa sar de pranz , deoarece era mama acasa si a stat langa mine cat am mancat . Dar voi sari peste toate gustarile si peste cina! Ieri am facut la fel si la fel si alaltaieri, iar daca continui tot asa o sa incep sa vad rezultate cat de curand ( sper, banuiesc ).
                                
                               
                               ***


In postarea anterioara am zis ca voi "dezvalui" mai multe date si ca intre timp ma voi cantari , deci da , m-am cantarit ..si am avut un soc , de asteptat ca sa zic asa ( oglinda nu minte niciodata !!!) ...
Varsta: 17 ( neinpliniti ... mai am 13 zile ..deci pot spune deja ca am 17 ani , nu ? )
CW: 58.8 KG ..Da , deci m-am ingrasat cum nu se poate mai frumos ( sunt sarcastica )
LW: 52 KG ( da , de cand m-am apucat a doua oara de slabit , am reusit sa ajung pana la  52 kg ..)
GW: 50 KG ( cel putin momentan )
FGW: 45 KG !  ( ar fi ceva sa reusesc )..
Mancarea preferata : salata de ton ...cred
Bautura preferata :Apa ..
Exercitiile preferate : de aici imi fac eu exercitiile zilnice : http://www.youtube.com/user/BeFit?feature=g-high-u

Thinspo : nu am un anumit model , este adevarat ca imi plac mult fetele de origine asiatica , mai ales cele imbracate dupa moda "Lolita" ,insa orice fata care este slaba imi place ..
Pastile de slabit : ..nu .. am incercat ceaiuri , dar fara vreun rezultat .. 
Binge food : dulciuri ... savarina este prajitura mea preferata ..
Cate calorii consum pe zi : incerc sa nu depasesc 600-700
Sunt intr-o depresie ? : nu .. am avut momentele mele, insa am trecut peste , acum am incredere in mine ..
Self harm : ....mmmmm..."m-am lasat " ...
Melodia preferata : Kamelot -Love you to death ..

Mda ... "Datele mele " s-au transformat intr-un chestionar , deci ma voi opri aici .

                                ***

Thinspo imi sunt foarte folositoare ,de fiecare data cand ma uit la ele imi taie toata pofta de mancare , deoarece stiu ca eu nu voi fi ca ele daca mananc fara control , de aceea  voi posta Thinspo of the Month , de acum in colo . Si deoarece ideea aceasta mi-a venit chiar in ultima zi a lunii februarie voi posta acum thinspo pentru luna trecuta . ( adica aceea imagine care mi-a placut foarte mult .. in fiecare luna ) .

Aceasta imagine mi-a placut mult , am pus-o chiar pe desktop!

3 comentarii:

  1. Unul dintre putinele bloguri de genul din Romania, insa motivul e evident. Chestia asta (boala daca vrei) se tine si dupa mine de un timp, insa cred ca eu mai mult dupa ea. Am un oare care respect pentru cei care fac ceva impotriva a ceea ce ii deranjeaza fara a se plange. Bafta in continuare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau sa Devin anorexica , ma ajutati???

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana_ext este Id Meu de mess scrie- mi Daca ma poti ajuta

    RăspundețiȘtergere